2010. július 15., csütörtök

Előkészületek 1.

Sokáig tanakodtam, hogy vajon miről szóljon az első bejegyzésem, és végül a mai hírek és történések után döntöttem: ma kezdem el! :)

Ma beszéltem telefonon Brigivel, és mondta nekem, hogy ír Kaarinának, hogy kiderítse mi is a helyzet ott messze északon. És láss csodát, egyből válaszolt is. Írta, hogy telefonált a mentoromnak, aki bocsánatot kért, és mondta h amint tud válaszol nekem (erre kíváncsi leszek!). Végül biztosított afelől, hogy kitűnő fogadók, és nem lesz semmi gond. Azért most egy csöppet megnyugodtam. :)
A másik, amiről döntöttem, hogy a segítségeteket kérjem a pakolással kapcsolatban.

Kiutazásomkor max 20 kg csomagot vihetek, plusz kézipoggyászként kb 12kgt. Szerintetek mi az, amit mindenképpen vinnem kell, és mi az ami akár ott is pótolható, vagy felesleges?
Kíváncsian várom a lehetőségeket és ötleteket! ;)

1 megjegyzés:

  1. Sztem olyasmik, mint fogkrém, tusfürdő, sampon, stb ott is pótolható, elég, ha pár napra elegendőt viszel (termékminta pl., vagy régen a dm-ben lehetett kapni mini-kiszerelésben ilyeneket).
    Egyelőre ennyi jutott eszembe. :)

    VálaszTörlés