2010. július 27., kedd

Fejlemények

Az elmúlt időszakban végre több minden történt Velem. :) Megmondtam a munkahelyemen, hogy augusztusban elmegyek, és mindenki nagyon jól fogadta. :) Gratuláltak, és végül annyit pletykáltak róla, hogy már azt hitték, hogy tanulni megyek ki.
A mai napig úgy volt, hogy a héten dolgozok utoljára, de úgy egy félórája hívtak, hogy akkor augusztus 10-ig még maradok. Természetesen rábólintottam (kell a plusz pénz). ;) Ez a két hét meg sem fog kottyanni. Addig meg majd megpróbálom hasznosan tölteni a szabadidőmet. :)

Végre kaptam infókat Észtországból. Az oviból írtak, mert véget ért a nyári szünet. Kiderült, hogy már megvan a lakás, ahova költözöm. És nem is egyedül, hanem lesz egy másik önkéntes, aki bár nem az oviban fog dolgozni, hanem egy suliban, de ő lesz a lakótársam. Ja, és azt nem említettem, hogy Németországból jön és lány. :) Kiderült még az is, hogy tavasszal az oviba fog jönni egy másik önkéntes, aki pedig Franciaországból érkezik. Valószínűleg lány, de erről nem esett szó konkrétan.
A magyar lány is végre írt egy hosszabb levelet, és nagyon jó tanácsokat adott a pakolást illetően.

Jelenleg azon munkálkodom, hogy írok az ovis kapcsolatomnak, és meg akarom érdeklődni, hogy lenne e lehetőség hazautazni egyszer legalább pár napra. Most találtam egy jó ajánlatot, de nem karácsonyra, mert akkor minden annyira drága, hanem januárra. A hónap közepén egy retúrjegy mindössze "csak" 54000Ft lenne. Szerintem hihetetlenül jó áron van. Remélem, hogy az óvoda is beleegyezik majd.

De ennyire még ne szaladjak előre! :)

2 megjegyzés:

  1. De jó! :) Nagyon jó hír, hogy társaságod lesz. Jó, ha van az embernek lakótársa, akivel hasonló cipőben jár.
    Hajráááá Mariann! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is! Már alig várom! :)

    VálaszTörlés