2010. október 11., hétfő

Az elmúlt hét megint izgalmakkal teli volt. :-)

A legfontosabb,amit az előző írásomban is megemlítettem, hogy csütörtökön voltam az egyik helyi gimnáziumban. Először úgy volt, hogy előadást tartok majd Magyarországról, de végülis a gyerekek egész órán át csak kérdezgettek. Általában Rólam, de néha érdeklődtek Magyarország felől is. :-)
A kedvenc kérdéseim voltak: észt vagy magyar férjed lesz?; a gyerekeidnek észt vagy magyar nevet fogsz adni? :-D
Tetszett, hogy kérdezősködtek. Bár volt olyan pillanat, hogy azt hittem, hogy vége, de aztán valaki csak felemelte a kezét, és folytatták tovább. :-)
Köszönetképpen kaptam egy bögrét, amin az iskola logója szerepel. :-) Megemlítette, hogy lehet, hogy majd még hív vagy ír, ha bármi lesz.
Tegnap kaptam is Tőle egy e-mailt, amiben megemlítette, hogy az itteni hetedikesek most veszik az Egri Csillagokat, és az irodalom tanár érdeklődött, hogy lenne e kedvem előadást tartani arról az időszakról!!
Természetesen elvállaltam, mert imádom a törit, de hogy hogyan hozok össze egy angol nyelvű előadást...nem tudom! :) Majd meglátjuk! :-D

A péntek is hihetetlenül jó volt! Reggel a többi segítővel (dadusok) elmentünk Põlvába (igen, ott lesz a kézimeccs is), egy ottani oviba. Nem tudtam, hogy miért is megyünk oda, de amikor megláttam kívülről, aztán meg belülről is... meghaltam. Szerintem ez az óvónők és dadusok álma! A csoportok szobái...mindenki el volt ájulva az egésztől. Bár a mi gyerekeink szebbek. :-PA hétvégét nyugodtan töltöttem, és pihiztem, mert a lakótársam elment még csütörtökön az on-arrival training-jére. Szerintem hamarosan megérkezik, szóval lassan de biztosan bemegyek a szobámba. :-D Eddig a nappalinkban garázdálkodtam.

Amúgy vasárnap voltam uszodában. Jajj, annyira jól esett! Már hiányzott az életemből ez a mozgás. Sajnos nem a városban van, hanem 5 km-re egy kisvárosban, Väimela a neve. Lehet, hogy egyszer kipróbálom h milyen messze van biciklivel... ;-)

Egy fontos bejelenteni való még: ma volt az utolsó hivatalos észt órám. :-(

Ez egyet jelent: mostantól el kell kezdenem észtül beszélnem... ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése