2010. szeptember 27., hétfő

Hétvége, Tallinn

A múlt hét nagyon gyorsan eltelt! Olyannyira, hogy pénteken eszméltem rá, hogy már megint a buszon ülök útban Tallinn felé, hogy az új ismerőseimmel találkozzak és bulizzak egy jót. :)

A buszpályaudvaron (Tallinna bussijaam) a másik magyar önkéntes Zsombor várt Rám, mert az éjszakát az ő lakásában töltöttem.
A szülinapi buli iszonyatosan jó volt! Elég sokan eljöttek, és a hangulat is megvolt!
Reggel fél öt körül kerültem ágyba, és már reggel tíz előtt fent voltam.

Hál' Istennek nem éreztem magam fáradtnak, ezért úgy döntöttem, hogy magam mögött hagyom Zsombort, és elkísérem a lakótársát Maryam-ot a vasútállomásra, ahol a többiek várták, mert Viljandiba mentek. Én azért nem vállaltam ezt az utat, mert inkább maradni szerettem volna, és felfedezni Tallinnt. :)

Kedvenc francia barátnőmmel Pauline-nal találkoztam az egyik bevásárlóközpont előtt. Ebéd után egyből nekivágtunk az óvárosnak (Vanalinn).
Egyszerűen leírhatatlanul szép ez a város! De helyettem inkább a képek beszéljenek! ;)

Az utolsó néhány fotó nem Tallinnban készült, hanem Sakuban. Erről a településről tudni kell, hogy itt készítik a híres Saku sört! (bár én még nem kóstoltam még)
Amúgy Pauline lakik ebben a faluban, ami 30 percnyire van Tallinntól. Nagyon szép és gyönyörű, mint az összes többi észt település! :)
A szombat estémet végül is Sakuban töltöttem, és másnap sétáltam jó sokat. Azt követően pedig újból Tallinn felé vettük az irányt, de ott el kellett válnom francia barátosnémtól, mert rám már várt a busz, ami egyenesen hazaszállított. :)

Úgy tűnik az októbert sem úszom meg utazás nélkül, mert a hónap közepén Tartuban Magyar Filmfesztivál lesz (vagy valami hasonló). Október végén meg Pőlva vár Rám, hiszen ott lesz az Észtország-Magyarország kézilabda meccs! :)


2 megjegyzés:

  1. Magyar filmfeszt? De jóóó! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen! :) Szeretnék menni. Szerintem a mentoromnak megemlítem, meg a lakótársamnak, hátha érdekli őket. :)

    VálaszTörlés