2010. augusztus 17., kedd

Utolsó nap(ok)

Holnapután elérkezik az a nap, amire már mióta vágyok! :)

Bár már hihetetlenül izgulok minden miatt, de most, hogy kezd minden a helyére kerülni, már érzem a jó oldalát is. ;)
Jelentem a csomagom, még épp nem éri el a 20kg-t, de ha a maradék dolgokat belepakolom, akkor telel lesz ám! ;)
De sebaj, mert ez most így jó végre!!!

Hírek azóta is jöttek a városból! :) Kiderült, hogy egy háromszobás lakásban leszek elszállásolva, és a német lány majd "csak" szeptemberben érkezik. Illetve, a legjobb hír, hogy a lakásban lesz internet! :) Szóval a blognak van jövője! ;)

Most pedig szeretném mindenkinek üzenni, hogy legyetek jók, és majd Ti is írjatok Nekem! Megígérem, hogy amint tudok, én adok életjelet magamról, és képeket is fogok feltenni!

Legközelebb már Észtországból jelentkezem! ;)

sok puszi

U.i: az elmúlt egy-két napban azért nem voltam ennyire mosolygós, hanem pont az ellentettje...

3 megjegyzés:

  1. Kíváncsian várom a képeket (is)! Észtországról úgyis alig hallani, most végre lesz ott egy beépített emberünk. :)
    És remélem, hogy a mosolygás tovább folytatódik kinn!

    VálaszTörlés
  2. Mariann! Már várom az első bejegyzésedet Észthonból!
    üdv: Vé

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert a kinti életedhez!! Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó kis éved lesz!!:) és várom a helyzetjelentéseket... :)

    VálaszTörlés