2010. augusztus 22., vasárnap

Weather...pictures reloaded :)

A mai nap időjárása elég viccesre sikerült. Reggel még sütött a nap, de fújt egy kis szél is. Mikor kiléptem az ajtón már borongós volt. De a hőmérséklet végig tökéletes 20-22 fok körül. Ez itt tényleg jó időnek számít, olyannyira, hogy én legszívesebben rövidnadrágot húztam volna. :) De még jó hogy nem tettem. Egyik pillanatról a másikra megjelentek a sötét felhők. Szerencsére kezdetben csak lassan kezdett esni. Már félúton voltam hazafelé, amikor hirtelen átcsapott zuhogásba.
Ilyet még életemben nem láttam. Úgy zuhogott, hogy az utak folyókká váltak. Szerencsére egy lépcsőházba be tudtam szaladni. Onnan készítettem pár képet.
Azt azért megemlítem, hogy mindenkit megnyugtassak, volt nálam esernyő! De ebben a helyzetben semmit nem ér. Volt amikor lecsendesedett, és akkor mentem tovább, de aztán újból neki kezdett. Végül nem tudom, hogy hanyadszorra nyugodott meg az idő, amikor döntöttem, hogy én mostmár haza megyek, ha tetszik, ha nem. Persze nem is kell mondanom, hogy újból ömleni kezdett, de akkor már csak mentem.
Ennyire szeszélyes időt még otthon sem látni...

Most világos van, és az ég is kék.(már másodjára, mióta hazaértem) Bár 10 perccel ezelőtt még zuhogott. :) 

Képek frissítve itt.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek! :) Úgy látszik, az esőkabátot mindig magadnál kell majd hordanod. Talán még egy gumicsizma is jól jönne.

    VálaszTörlés
  2. Igen egy gumicsizma tényleg nem ártana. :) Lehet hogy a jövő héten szét is nézek a boltokban. ;)

    VálaszTörlés